kjata: mcr ((cos) this ain't a room full of suicide)
[personal profile] kjata
My mother brought home a two month hold puppy this afternoon. Infested like whoa with ticks, so attacking blood-sucking insects with tweezers is now a thing I've done. Just finished bathing her in tick shampoo like an hour ago, planning on doing another round tomorrow afternoon.

Her temperature is up, so if she doesn't cool down after she's been debugged, I guess to the vet I shall go. Again. Ahahaha.

I posted pix of her here and here if you want to see what a smol german shepard, great pyrenees mix looks like.


Got more shit on the Summer Sale, and have refunded two games already. The first was Dominique Pamplemousse which I played 17 minutes of and realised when I exited that I will never ever open that game again, and the second was The Witcher Adventure Game because learning how to play was like trying to decipher an alien language that consists solely of charts of hieroglyphs and a set of sticks that emit raspberry noises when rubbed together.

On the other hand, I now have Dragon Age: Origins and Baulder's Gate queued to download, so heeeeyyyyyyy. Gonna get my RPG on, yeah boyz.


Was supposed to write tonight. Oh well, guess I'll go play a game and cuddle the damp and upset newbie instead. Gotta figure out a name for her, cos jokingly calling her Gozer doesn't cut it. Before long that actually will become her name, and then what. What is left then. Other than getting another dog to name Clortho to join the ranks of Zuul and Gozer, oh my god I don't even like Ghostbusters that much what is this madness.

Date: 28/06/2017 06:45 (UTC)
ossobuco: Lyna Mahariel (Dalish origin), Dragon Age: Origins (lyna mahariel)
From: [personal profile] ossobuco
The cutest puppy!! Also, Dragon Age Origins is the game of my heart (for all the shit I talk about Bioware, it's a truly stellar RPG), so I look forward to hearing stories of your exploits. :D

Date: 28/06/2017 14:30 (UTC)
liadtbunny: (Cat hugs)
From: [personal profile] liadtbunny
Aw, puppy! I hope you can settle on a name you like:)

Date: 28/06/2017 14:44 (UTC)
lou: Steve and Tony being boyfriends on a blue background (Default)
From: [personal profile] lou
*shakes fist at work firewall* I cannot see the puppy, dammit. Therefore I will come back later ;) (I am sure he is adorable! good luck getting him tick free!)
Page generated 24 Oct 2017 07:53
Powered by Dreamwidth Studios